wtorek, 21 października 2014

Pyszny koktajl malinowy z procentową nutą

Witam już po raz kolejny!
Jest godzina 23 i każda zdrowo odżywiająca się osoba powie, że o tej godzinie NIE JEMY NIC!
Ja jednak przyznaję się bez bicia, że mam sporo nadprogramowych kilogramów i czasami to mój żołądek panuje nade mną, a nie ja nad nim.
Na taką okazję pewnego dnia wpadłam na pomysł, żeby zrobić sobie coś dobrego, jednocześnie zdrowego...
Taa... Bardzo zdrowego...
Jednak na sen ten koktajl jest wręcz IDEALNY!

W wersji zdrowej odpuśćmy po prostu alkohol :-)
 Koktajl jest syty i zaspokoił poczucie głodu. 

Składniki:

2 garści malin (tak naprawdę możecie dodać po prostu ulubione owoce)
1 duży jogurt naturalny (wersja dietetyczna to jogurt naturalny max. do 3 %)
1 łyżeczka miodu lub cukru (ja dodałam miód, oczywiście w wersji dietetycznej i zdrowej opuszczamy przede wszystkim cukier!!!)
50 ml malibu (nie muszę chyba wspominać o tym, że ten składnik również pomijamy, jak się odchudzamy, zdrowo odżywiamy lub planujemy za chwilę prowadzić samochód)


Wrzucamy wszystko do wysokiego naczynia i miksujemy blenderem. Malibu nadaje kokosową nutę, więc dobierajmy owoce tak, aby kokos dobrze z nimi smakował.


alkohol z jogurtem

Jest to banalne i prawdę mówiąc chyba każdy potrafi zrobić koktajl bez zaglądania do przepisów, ale chciałam w ten sposób podkreślić, że alkohole nie służą tylko i wyłącznie do drinków, ale można z nich zrobić smaczne i koktajle owocowe z procentową nutą.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz