piątek, 11 września 2015

Jedz zdrowo - jedz pysznie!

Hello!
Minęło kilka dni od podjęcia tej ważnej decyzji. Trzymam się nadal, nie ważę się i nie chcę się póki co ważyć. Zobaczymy za miesiąc co i jak, no i wyjdzie też po ciuchach :)
A chciałabym pokazać co jadam ;-)
Lubię być najedzona, a obiad to dla mnie najważniejszy posiłek i MUSI być smaczny, więc nie wyobrażam sobie zjeść na obiad kawałka kalafiora i brokuła i to wszystko.
Fajnym rozwiązaniem zamiast tradycyjnego schabowego jest... patelnia ceramiczna  + pierś z kurczaka. Gwarantuję, że to połączenie jest cudowne. Dzięki patelni ceramicznej nie musiałam smażyć na oleju. Natłuściłam ją trochę olejem rzepakowym, ale wyglądało to tak, że kapkę oleju wlałam na patelnię i rozsmarowałam pędzelkiem.
Kurczak wyszedł przepysznie. Do tego pół torebki brązowego ryżu, szpinak z czosnkiem i pomidorki. MNIAM i bardzo syte!
Pierś z kurczaka doprawiamy ulubionymi przyprawami. U mnie było tak : sól (niewiele), pieprz, pieprz ziołowy, tymianek i odrobina kurkumy dla ładnego koloru i smacznego wyglądu :)
Na drugiej patelni rozpuszczamy bardzo małą łyżeczkę masła. Siekamy drobiutko czosnek i wrzucamy na masełko. PILNUJEMY, żeby się nie przypalił. Po chwili wrzucamy szpinak i blanszujemy, dość krótko ;-)
Smacznego! 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz